<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12265053\x26blogName\x3dBar+Deportes\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bardeportes.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3des_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bardeportes.blogspot.com/\x26vt\x3d-5050637474074183637', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

La bilardodependencia de Maradona


"Fui campeón del Mundo y subcampeón del Mundo cuando Maradona no era Maradona. Yo no dependía de Maradona. Maradona dependía de mi"

(Carlos Bilardo, visto en otro imprescindible Duro de Domar -aquí informe 2-)
« Home | Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »
| Siguiente »

Blogger Ivan cordero - 30/7/10 20:25 :

el dependia solo de tu convocatoria pringao    


Anonymous Guti seleccion! - 31/7/10 00:01 :

http://www.youtube.com/watch?v=Umr4OuYSkLw&videos=VYrdXJ7OWmw&playnext=1 Falcao, ese grande    


Anonymous Anónimo - 31/7/10 10:52 :

Guti seleccion... esto es un gol ;http://www.youtube.com/watch?v=Umr4OuYSkLw&videos=VYrdXJ7OWmw&playnext=1    


Anonymous Mobile app development company in toronto - 15/1/19 08:27 :

Thank you for sharing! I hope you will continue to have great articles like this to share with everyone!    


Blogger ممل جون - 20/5/19 19:50 :


سئو چیزی است که با موتورهای جستجو سرو کار دارد. با سئو امکان بهبود رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجو برای دارندگان سایت ها فراهم می شود. بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین، فرایند ترویج کسب و کار، نام تجاری، محصولات و خدمات آن بر روی اینترنت است که با استفاده از ابزارهایی به آمار بازدید و فروش آن کسب و کار کمک می کند.
شرکت تابلو سازی آریو پاسارگاد در سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تابلو سازی و اجرای نمای ساختمان آغاز نمود.از افتخارات شرکت آریو پاسارگاد دریافت لوح تقدیر از دبیر کل اجلاس صنایع ملی ایران به جهت حسن انجام فعالیت و نوآوری در زمینه تابلو سازی و کسب رتبه نخست تابلوسازی سال 95 کشور می باشد.
خرید تلویزیون شهری: تلویزیون شهری را بیشتر به نام تلویزیون ال ای دی می‌شناسند به این خاطر که همه تصاویری که روی این تلویزیون بزرگ دیده می‌شود، توسط ال ای دیهای کوچکی با رنگ‌های مختلفی و در فواصل متفاوت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، نمایش داده می‌شود. اجزای هر تصویر که روی تلویزیون نمای ش داده می‌شود از یک سری پیکسل تشکیل شده است. تلویزیون‌ شهری دو نوع ساختار پیکسلی RGB و ۲RGB دارند. در نوع اول که RGB نام دارد هر پیکسل از ۳ عدد ال ای دی با رنگ‌های قرمز، سبز و آبی ساخته می‌شود اما در نوع دوم یا ۲RGB هر پیکسل از ۴ عدد ال ای دی تشکیل شده است. این ۴ عدد، ۲ عدد ال ای دی قرمز رنگ و ۲ عدد ال ای دی سبز و آبی را شامل می‌شود. قرار گرفتن این ال ای دیها با رنگ‌های مختلف و ترکیب نورهای آن‌ها تصویری با رنگ‌های کامل را به‌وجود می‌آورد.    


Blogger Almas - 7/9/19 08:40 :

اخبار تابلوسازی    


Blogger Almas - 7/9/19 08:43 :

چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته بوده که چند سالی از ورود آن به بازار نمی گذرد در حال حاضر یکی از زیباترین و پرمصرف ترین نوع تابلو میباشد که زیبایی و تنوع رنگ و اندازه آن موجب شده خواهان بیشتری نسبت به سایر حروف برجسته پیدا کند . تابلو    


Blogger touristha - 26/7/20 07:18 :

قوانین و مقررات رزرو تور :
1- پرداخت 50 درصد از کل مبلغ تور در زمان رزرو تور الزامی است.

2-بررسی اعتبار گذرنامه و هرگونه ممنوعیت خروج بر عهده مسافر می باشد و آرشین پرواز هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

3-مسافر موظف است در روز پایانی تور خود هتل را تحویل دهد و در زمان مقرر شده در لابی هتل ( برای ترانسفر به فرودگاه) حاضر شود.

4-در زمان رزرو تور مسافر موظف است قرار داد و هتل و پرواز خود را تایید نماید..


بهترین قیمت تور کیش

بهترین قیمت تور قشم    


»

Publicar un comentario